2020. március 23., hétfő

Matematika_2020.03.23.



Dátum
2020.03.23.
Tantárgy
Matematika
Évfolyam
1.
Óraszám:
103.
Téma:
Az idő mérése – bevezető

Öröm volt végignézni a visszaküldött feladatokat. Nagyon ügyesek vagytok! Dicséret és arany csillag az elmúlt heti munkátokért és szüleiteknek is!


Összefoglaltam most is mindent az óráról. Az alábbi linken eléritek!

Itt minden benne van!


Ha valaki nem tudja megnyitni, ide is beírok mindent:

1. Elhoztam a kis zsetonjaimat. Kihúztam a varázsládámból 8 darabot. Lefényképeztem a feladatokat. Kérlek, írd le a füzetedbe és számold ki a feladatokat. Az eredményeket kék színnel írd!

Kép
Remélem ezeket az eredményeket kaptad!

4+4=    8
10-3= 7
2+8=     10        
10-4= 6
2+6+1= 9
1+8-8= 1
9-3-4= 2
8-2-6= 0

Ha minden eredményed jó, pirospontot adhatsz magadnak, ha egy kis hibád volt mosolygó fejecskét! J


Kérlek, a kék eredményeket rendezd csökkenő sorrendbe!

Tudod, a legnagyobb számtól kezdd, a legkisebbel zárd be!
A számok között hagyj ki mindig 3 négyzetet és írd közéjük a jelet:  >

Remélem ezt a sort írtad!

10   >   9    >    8    >   7     >   6   >   2    >    1    >     0

Karikázd be a páratlan számokat kékkel!

Remélem a 9, 7, 1 kapott kék karikát! J

2. Elhoztam a Katicáinkat, kiválasztottam belőlük három darabot.
Kérlek, írd a füzetedbe le egymás alá a számokat és írd le a számszomszédaikat!


Megoldás:



3. Egy új játékot hoztam nektek, kérlek hallgassátok figyelemmel és oldjátok meg a füzetben!


Ugye milyen jó társunk a dobókocka! J


4.  Hallgasd meg az egyik kedvenc dalunkat, amit Zsuzsa nénivel tanultatok. Énekeljetek és játsszátok is!


5. Nyisd ki a könyvedet a 38. oldalon tekintsd át a hónapok nevét és oldd meg a feladatot!




6. Ha elkészültél, a 39. és 40. oldalon lévő feladatokat oldd meg! Biztos nagyon ügyes leszel!






Hallgasd közben ezt a kedves kis mesét!


7. Készítettem neked is egy napirendet, amíg otthon tanulsz. Olvasd el és gondolkodj rajta, hogy neked most mi lett a napirended.




8. Hallgasd meg a következő dalt, akár többször is! J


9. Házi feladatod a munkafüzetben lesz: 26. oldal 1. és 2. feladat.




Jó munkát kívánok! J

Szeretettel küldök egy dalt, biztos ráismersz. A zenészek otthonról zenéltek, ahogy most ti is tanultok!
Ugye milyen csodálatos!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése